تولید شان چشمی استریل

شان چشمی استریل محصولی پر کاربرد در مراکز جراحی است. تولید شان چشمی استریل با حساسیت های زیادی مواجه است چرا که جنس پارچه و همه موارد بسیار برای جراحی باید مورد توجه قرار گیرد. ضمن این که اندازه و سایز آن هم بسیار بسیار نیاز به توجه دارد.

تولید شان چشمی استریل

عوامل موثر بر کیفیت انواع شان چشمی استریل

عوامل موثر بر کیفیت انواع شان چشمی استریل

شان چشمی و یا هر نوع شان دیگر به این خاطر که در محیط های حساس مثل اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرند. نیازمند رعایت یک سری موارد و حساسیت های هستند تا بتوان با خاطری آسوده از آن در هنگام جراحی استفاده کرد.

شان های چشمی پارچه هایی در ابعاد مناسب برای قرار گرفتن روی صورت هستند و سوراخ هایی در جایگاه چشم برای این که جراح بتواند آن قسمت را جراحی کند دارد جنس این پارچه باید به طوری باشد که هیچ گونه حساسیتی برای بیمار در پی نداشته باشد. همچنین این پارچه باید سبک و کم حجم باشید حتی نوع تا زدن پارچه برای بسته بندی هم بسیار اهیمت دارد. پارچه شان نباید به هیچ عنوان پرز بدهد و باید خاصیت آب گیری زیاد داشته باشد.

تولید کنندگان تجهیزات پزشکی با برند های مختلفی در حال فعالیت هستند و اکثر خریداران هم مراکزی مانند بیمارستان ها و درمانگاه ها هستند. این مراکز اکثرا شان های چشمی را به صورت عمده خریداری می کنند. شان چشمی باید بعد از اتمام جراحی در سطل زباله قرار داده شود تا از پخش شدن ویروس احتمالی جلوگیری شود.

لازم به ذکر است استفاده از انواع دستکش جراحی حریر نیز لازم می باشد که این محصولات نیز در این مراکز عرضه می گردند.

بزرگترین فروشگاه شان چشمی استریل

بزرگترین فروشگاه شان چشمی استریل

بزرگترین فروشگاه شان چشمی استریل با عرضه این محصول به صورت عمده نیاز بازار را فراهم کرده است. این فروشگاه ها اغلب دارای فروشگاه ها و نمایندگی هایی در سطح کشور هستند که انواع محصولات پزشکی از جمله انواع دستکش لاتکس یکبار مصرف را نیز با قیمت مناسب ارائه می نمایند.

همچنین سایت های فروش غیر حضوری زیادی هم دارند تا به افرادی که به هر دلیل امکان خرید حضوری را ندارند سرویس دهی داشته باشند. معمولا خرید غیر حضوری هم به صرفه است و هم ارسال سریع تر و راحت تری دارد شما می توانید با یک تماس تلفنی هر میزانی که نیاز دارید سفارش ثبت کنید و بعد از دریافت سفارشات پرداخت را انجام دهید. قیمت شان به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و قیمت معمولا قیمت مصوبی است تا خریدارانی که نیاز روزانه به شان دارند دچار سختی نشوند و بتوانند راحت خرید انجام دهند. یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید شان باید به آن دقت کنید این است که شان در بسته بندی خوبی باشد و در بسته بندی آن خراش یا خرابی وجود نداشته باشد. چون ممکن است از همان خراش و خرابی دچار میکروب شود و دیگر استریل ندارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما