فروش شان پرفوره چشمی استریل

وسایل و تجهیزات پزشکی یکی از موارد مهم در زمان درمان و عمل های جراحی می باشد و حضور این وسایل الزامی است. از جمله وسایل و تجهیزات پزشکی می توان به شان پرفوره چشمی استریل اشاره نمود که مخصوص عمل های جراحی چشم است و به صورت گسترده در عملهای جراحی به کار برده می شود.

فروش شان پرفوره از روش های مختلف صورت می گیرد. فروش و عرضه شان چشمی از طریق نمایندگی تجهیزات پزشکی و یا فروش از طریق فضای مجازی از جمله این روش ها می باشد.

فروش شان پرفوره چشمی استریل

توضیحاتی درباره شان پرفوره چشمی

توضیحاتی درباره شان پرفوره چشمی

همان طور که گفته شد شان پرفوره چشمی یکی از انواع وسایل و تجهیزات پزشکی است که مورد استفاده آن در درمانگاه ها، بیمارستان ها و مراکز جراحی و درمانی می باشد. در حقیقت شان پرفوره چشمی برای عمل های مربوط به چشم مورد استفاده قرار می گیرد.

شان پرفوره چشمی نوع پارچه مخصوص می باشد که در هنگام عمل چشم به دور چشم انداخته می شود تا در جریان عمل آلودگی وارد چشم نشده و یا اطراف چشم کثیف نگردد.

شان از پلی یورتان چسبی تولید می شود. علت استفاده از این ماده در تولید شان خاصیت پلی یورتان می باشد. انعطاف پذیری و مقاومت بالا در برابر کشیدگی و فشار می باشد. همچنین از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و تا مدت زمان زیادی چسب آن دوام دارد.

ضد حساسیت می باشد که این امر موجب شده تا شان پرفوره چشم از آن تولید شود. این نوع از شان دارای کیسه جمع آوری مایعات دارد که بتوان در حین عمل مایعات بیرون آمده از چشم جمع شود.

عرضه کننده شان پرفوره چشمی

عرضه کننده شان پرفوره چشمی

عرضه کننده شان پرفوره چشمی برای جلب رضایت مشتریان و جذب بیشتر آنان و همچنین سلامت مصرف کنندگان اقدام به عرضه بهترین و با کیفیت ترین شان نموده است.

همچنین عرضه کننده برای توزیع و عرضه گسترده این محصول در سراسر کشور، تسهیل در خرید آن و رفاه حال مشتریان و فروش بیشتر اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است.

در این فروشگاه مجازی انواع شان پرفوره چشمی درجه یک عرض شده و ضمن ارائه مشخصات و اطلاعات فنی در خصوص آن زمینه خرید غیر حضوری برای مشتریان فراهم شده است.

این اقدام نوآورانه موجب شده تا در زمینه عرضه و فروش محصول واسطه ها و دلال ها حذف شوند و شان مستقیماً در اختیار خریداران قرار گیرد.

خریداران و مشتریان نیز با اطمینان خاطر از کیفیت و مرغوبیت محصول و دارا بودن استاندارد های لازم و تاییدیه های بین المللی و داشتن مجوز لازم از مراجع ذیصلاح آن را به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت مناسب و ارزان تر از بازار خریداری می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما