فروش عمده گان جراح یکبار مصرف

یکی از وسایل مورد نیاز برای جراحی در بیمارستان گان می باشد. این محصول دارای انواع یکبار مصرف و چند بار مصرف است. گان های چند بار مصرف از جنس پنبه و پلی استر بوده و نوع یکبار مصرف آن از اسپان باند تولید می شود. این لباس ها دارای رنگ هی آبی و سبز می باشند و در شرکت های تولیدی در سایزهای متنوع طراحی و ارائه می شوند. فروش عمده گان یکبار مصرف جراحی توسط همین شرکت صورت می پذیرد.

فروش عمده گان جراح یکبار مصرف

مزایا استفاده گان جراح یکبار مصرف بیمارستانی چیست؟

مزایا استفاده گان جراح یکبار مصرف بیمارستانی چیست؟

گان جراحی روپوش بازی است که جراحان و پرسنل اتاق عمل از آن استفاده می کنند. گان جراحی یکبار مصرف بیمارستانی یک پوشاک استریل شده می باشد که مانع سرایت عفونت و بیماری به بدن پزشک و بیمار می شود.
این محصول به خوبی از بیمار و پزشک مراقبت کرده و استریال و بهداشتی بودن آن یکی از مزیت های مهم این محصول می باشد. گان جراحی بسیار راحت و سبک بوده و به راحتی پوشیده می شود. دارای رنگ مناسبی است که از خستگی چشم پیشگیری می کند. جنس نرم و لطیفی دارد و آلودگی را به خود جذب نمی کند.
گان جراح استریل در کارخانه های تولید کننده با استفاده از متریال اولیه مرغوب و با کیفیتی عالی تولید و عرضه می شود.

صادرات عمده گان یکبار مصرف اتاق عمل

صادرات عمده گان یکبار مصرف اتاق عمل

شرکت های تولید کننده پارچه یکبار مصرف اتاق عمل انواع این محصول را با بهترین کیفیت و به وسیله دستگاه های مدرن طراحی و تولید می کنند و جنس این پارچه ها از الیاف نخی نبوده و از الیاف پلی پروپیلن تهیه می شوند. این پارچه برای تهیه و دوخت انواع لباس های بیمارستانی به ویژه گان اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد و تولیدی ها بزرگ پوشاک این محصول را به صورت عمده خریداری نموده و بهترین گان ها را تهیه و عرضه می کنند.
با توجه به کیفیت بالای این محصول و کاربرد فراوان بسیاری از کشورهای همسایه متقاضی انواع گان یکبار مصرف تولید شده در ایران می باشند و به همین منظور انواع گان جراحی پارچه ای و یکبارمصرف بیمارستانی با ضمانت کیفیت توسط شرکت های بازرگانی به کشورهای عراق، افغانستان، آذربایجان، ارمنستان و … صادر می شود.
صادرات این محصول علاوه بر سود فراوان برای شرکت های صادر کننده برای کشور نیز ارزآوری خوبی به همراه دارد و باعث بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای همسایه می شود. قیمت انواع گان یکبار مصرف با توجه به کیفیت آن، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، حجم خرید، رنگ آن، میزان عرضه و تقاضا و … متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما